Jsme i na Aukru

Informace o dopravě

 

 


VĚTŠINU ZBOŽÍ DO 30KG - DORUČÍME NA POŠTU ZDARMA



 

CENÍK DOPRAVY – KONTROLA ZÁSILKY – REKLAMACE



Česká republika

 

Zásilky do 50kg

Česká pošta ..... 99 - 499,- Kč (dle celkové hmotnosti a počtu ks zásilky)   

Kurýrní služba ..... 169,- Kč (pouze výrobky do určité hmotnosti a rozměrů)

Dobírka ..... +40,- Kč

 

Zásilky nad 50kg

Doručení smluvním přepravním partnerem*  ............. 599 – 999 Kč

Osobní odběr v Novém Jičíně ............. ZDARMA

 

​* PPL, Geis, DB Schenker, Top Trans, Raben, Dona-shop vozidlo


Slovensko

Do 50 kg - Kurýrní služba

Nad 50 kg – Toptrans

Pro sdělení přesné částky nás prosím kontaktujte. 

 

MOŽNOSTI A PODMÍNKY DORUČENÍ


 

ČESKÁ POŠTA – BALÍK DO RUKY

 

 

  • cena 99 - 499 Kč
  • doprava je vhodná pro zásilky do 50 kg
  • největší rozměr balíku nesmí přesáhnout 240 cm a součet všech tří rozměrů 300 cm
  • doručení probíhá ve všední dny v rozmezí 8:00 – 16:00 hod, ve vybraných lokalitách do 19:00 hod
  • doručení obvykle do 1 pracovního dne
  • den před doručením dostanete SMS s číslem zásilky
  • možnost online sledování aktuálního stavu přepravy Vaší zásilky zde 
  • v případě, že Vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, zanechá na místě v poštovní schránce oznámenku o neúspěšném doručení
  • Uloženou zásilku si můžete osobně vyzvednout na poště uvedené na oznámence
  • Můžete požádat o opakované doručení zásilky běžnou doručovací pochůzkou na jiný den
  • Můžete si nechat uloženou zásilku přeposlat na jinou adresu
  • pokud si zásilku nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odeslána zpět odesílateli.

 

ČESKÁ POŠTA – BALÍK NA POŠTU

 

 

  • cena ZDARMA
  • většinu balíků do 30 kg je možné zaslat i na konkrétní poštu (konkrétní pošta bude přiřazena dle zdané adresy). V případě,že chcete zásilku vyzvednout na jiné poště, uveďte tuto infromaci v objednávce

 

ČESKÁ POŠTA – KOMPLEXNÍ DORUČENÍ

 

 

  • U zásilek do 50 kg je možné zajistit výnos do patra. Více informací se dozvíte zde


 

SMLUVNÍ PŘEPRAVNÍ PARTNER – BALÍK NADROZMĚR

 

 

  • cena 599 – 999 Kč
  • doprava je vhodná pro zásilky nad 50 kg (maximálně 3 000 kg)
  • délka nesmí přesáhnout 300 cm, max. výška 200 cm, max. šířka 200 cm
  • doručení obvykle do 1 pracovního dne
  • den před doručením dostanete zprávu s informací k doručení
  • nadrozměrné zásilky odesíláme přes naše smluvní přepravní partnery (PPL, Geis, DB Schenker, Top Trans, Raben, Dona-shop vozidlo)
  • Vhodného přepravce vybereme s přihlédnutím na typ a váhu zakoupeného zboží. Také s ohledem na aktuální časové vytížení jednotlivých přepravců, abyste objednané zboží dostali co nejdříve.
  • Přepravní partneři dovezou a vyloží zboží na adrese, která byla dohodnuta jako místo dodání. Vyložení zboží může vyžadovat pomoc příjemce. (Týká se adres, na které vede silnice nebo zpevněná cesta. Na nezpevněné cesty jako jsou např. zahrádkářské kolonie, stavební pozemky, odlehlé samoty apod. (v souladu s obchodními podmínkami) nezajíždí. Dále si vyhrazujeme právo nazajíždět až k domu v případě, že pro auto není zajištěn volný průjezd s dostatečnou výškou cca 4 m a dostatečnou šířkou cca 3 m.)

 

Kurýrní služba

 

 

  • cena 169 Kč
  • doprava je vhodná pro zásilky do 50 kg
  • maximální délka zásilky (nejdelší strana) 200 cm a zároveň součet obvodu a délky zásilky maximálně 300 cm
  • v případě, že balík svými rozměry přesahuje povolené rozměry, odesíláme jej - po dohodě s Vámi - Českou Poštou a rozdíl financí vracíme zpět na Váš účet.
  • doručení probíhá ve všední dny v rozmezí 8:00 – 18:00 hod
  • doručení obvykle do 1 pracovního dne
  • ráno, v den rozvozu, Vás přepravce telefonicky kontaktuje s informací o přibližném čase doručení
  • možnost online sledování aktuálního stavu přepravy vaší zásilky zde

 

OSOBNÍ ODBĚR

 

 

  • cena zdarma
  • osobní převzetí je možné na výdejním místě v Novém Jičíně zde
  • zboží si zde můžete převzít, vybalit, zkontrolovat
  • platba je možná výhradně v hotovosti
  • výdejní místo je Vám k dispozici pouze pro předání Vámi objednaného zboží, prosím vyčkejte na telefonické nebo emailové vyzvání našimi pracovníky, že zboží je připraveno k vyzvednutí
  • na výdejním místě je rovněž možné si zboží objednat, nebo zde uplatnit reklamaci
  • pro uplatnění reklamace nás telefonicky nebo emailem informujte o plánovaném dni a času svého příjezdu

 

 

 



KONTROLA ZÁSILKY


 

I dobře zabalené zboží může při přepravě utrpět újmu a ne vždy může být poškození viditelné na první pohled. Při balení našich zásilek postupujeme velmi pečlivě. Každá zásilka je zabalena v kartonu, je obstarána pevnými hranami a stáhnutá páskou. Viz obrázek:

 


 

 

Při přebírání zásilky je tedy velmi důležité zkontrolovat zásilku a vyhodnotit:

  1. Vnější obal zásilky je vizuálně poškozený
  2. Vnější obal zásilky je v pořádku

 

 


JAK POSTUPOVAT PŘI ZJIŠTĚNÍ, ŽE JE VAŠE ZÁSILKA POŠKOZENÁ A JAK UPLATŇOVAT REKLAMACI


 

1) Vnější obal zásilky je vizuálně poškozený

V případě, že zjistíte poškození balíku již při jeho přebírání, rovnou tuto zásilku odmítněte, nebo se domluvte se zaměstnancem přepravní společnosti a výrobek vyjměte z obalu a přesvědčte se o jeho případném poškození. V případě zjištění poškození ihned nahlaste tuto skutečnost přepravci a zásilku nepřebírejte.

 

2) Vnější obal zásilky je v pořádku

Vizuálně je balík v pořádku a tak jej odnášíte domů. Při rozbalení však zjistíte, že je poškozený. Pokud přepravce se zásilkou manipuluje nezodpovědně, může dojít k poškození i přes perfektní zabalení. Poškození nemusí být viditelné zvenčí a tak Vás ani nenapadne zásilku více zkoumat. V takovém případě je nutné opět reagovat ihned. Poškozené zboží nafoťte a reklamaci uplatněte co nejdříve, nejpozději do dvou pracovních dnů, u daného přepravce.

 


ZÁPIS O ŠKODĚ


Česká pošta

  • Nutno sepsat do dvou pracovních dní osobně na místně příslušné pobočce. Vyjímku tvoří zásilky nad 30kg, kde se reklamace uplatňuje online.

 

PPL

  • Reklamaci u PPL uplatňuje odesílatel zásilky, tedy my. Zápis o škodě je možné sepsat do tří pracovních dní, potřebujeme tedy od Vás infromace co nejdříve.

 

Reklamace týkající se mechanického poškození zásilky a hlášené později než do 2 pracovních dnů bohužel nebude možné uznat. K poškození v takovém případě mohlo dojít nejen při přepravě, ale i u zákazníka doma při manipulaci se zbožím či při jeho sestavování.

 



REKLAMACE


 

Kromě sepsání zápisu o škodě s přepravcem, je nezbytně nutné, tuto skutečnost nahlásit i nám. Můžete nás o skutečnosti informovat telefonicky 797 723 470, nebo prostřednictvím emailu na reklamace@dona-shop.cz. Je důležité popsat, o jaké poškození se jedná, přiložit fotky a přidat informaci s aktuálním řešením. Také nám nezapomeňte nahlásit číslo objednávky, nebo faktury, abychom se mohli co nejrychleji Vaší reklamací zabývat.